АНКЕТА
учасника
1-го районного туру
Всеукраїнського
конкурсу «Класний керівник року»
1. Прізвище, ім’я та по
батькові учасника Конкурсу
Купчак Оксана Мирославівна
2. Дата народження 29 жовтня 1971 року
3.
Повна домашня адреса
с-ще
Солотвин, Богородчанського р-ну, Івано-Франківської обл. 77753,
41-5-68,
oksana.kupchak2015@mail.ru
4.
Освіта, спеціальність
за дипломом
Львівський державний університет ім. Івана Франка, філолог,
викладач
української мови та літератури.
української мови та літератури.
5.
Місце роботи (повна
назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Раковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Раковець Богородчанського р-ну, 45-2-30,
Rakoveckazosh@ukr.net
Раковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Раковець Богородчанського р-ну, 45-2-30,
Rakoveckazosh@ukr.net
6.
Стаж роботи: педагогічний -21 р.
у тому числі класним керівником: 7 р.
7.
Кваліфікаційна категорія
вища.
8.
Звання -
9.
Державні нагороди,
відзнаки
Грамота
відділу освіти Богородчанської райдержадміністрації від
27.09.2010 р. №168/01
10. Проблема (тема), над якою працюю як
класний керівник
«Морально
духовне виховання життєво компетентної особистості, яка
успішно
самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал».
11. Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуються: анкета думок, зустрічі, благодійні акції, колективна творча
справа, проект, школа етикету, похід, пошукова гра, екологічна стежка, художня
галерея, конкурс- інсценізація; індивідуальні технології, особистісно
зоорієнтовані технології.
12. Навчальна література, якою я користуюсь як
класний керівник:
О.С. Нурєєва, О.В. Скворчевська. «Імідж класного Керівника»
Харків,
«Основа» 2007р.
Т.В. Виноградова «Книга класного керівника», Харків
«Основа» 2006р.
журнал «Класному керівникові» в-во «Основа» О. В. Гноінська,
«Батьківські збори 5-9 класи» в-во «Ранок» 2007р. та інші.
13. Педагогічне кредо
«Дати дітям добре серце, міцні крила і
глибокі корені»
14. Опишіть (у формі
короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і
педагогічний портрет.
Блаженний день, коли зробив ти вибір,
Служінню дітям присвятив себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе.
Дитяче серце - у твоїх долонях,
Допитливе, відкрите і просте,
Тобі
довірив Бог його наповнить
Святим зерном, що згодом проросте.
Лариса Козинюк
Школа в моєму житті – це моє життя у
школі. Не просто робота, а справді, життя. Я завжди поспішаю до дітей, радію
кожній зустрічі із ними. У нас є свої плани, секрети, важливі справи. Я бачу ,
що дитячі очі завжди щирі відкриті. Вони дивляться на вчителя з надією на
допомогу, проханням, інколи з тривогою. Я твердо переконана, що діти вчаться у
тих, кого люблять.
Уже маючи за плечима сотні
випускників, я ,як вчитель, зрозуміла одну істину. Молода людина, вийшовши із
стін школи, може забути правило з української мови чи математики. І це
,повірте, не біда. Біда, коли вона забуває бути Людиною! Коли в її серці немає
милосердя, щирості, тактовності, Коли не вміють і не хочуть стати на бік правди
і справедливості, бо інколи це не вигідно.
Болить душа, коли бачиш черстве лице і
душу. Тому моїм пріоритетом є виховати справжню Людину, яка б любила Бога,
людей і свій край, свою многостраждальну Україну.
З усіх сил я намагаюся привернути дітям повагу до людей, один одного,
виплекати любов до рідної мови, гордість за націю. Для мене найголовніше – дати
дітям добре серце, міцні крила і глибокі корені. І я маю таку можливість, бо
крім позакласної роботи, викладаю українську мову, літературу і християнську
етику. А уроки літератури – це уроки життя.
Особливу увагу приділяю духовному
вихованню учнів. Сьогодні ми повинні стати з церквою в один ряд і спільно
працювати в тому напрямку, щоб наші діти усвідомили: жити треба за Законом
Божим, не забувати про молитву, щире покаяння, і тільки тоді світ стане добрішим.
Нехай кредом кожної людини, кожного вчителя, а згодом і його учня,
стануть такі слова:
Творіть добро і не тримайте зла,
Самі
любіть і інших вчіть любити.
Нехай
добро не відає числа,
І
буде це добро нове добро творити.
15. Даю згоду на внесення
інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших
освітянських виданнях з можливим редагуванням
Немає коментарів:
Дописати коментар